Sunday, August 23, 2009

Second Day Fasting..

hemm.. hari ke2 berpuasa ni still sunyi sepi..maybe esok ok cikit kot.,pagi tadi my lovely mummy ada wuat misscall kat aku, tapi anak dia yang kiut ni tak sedar2 diri! (penat smalam gi Terawih!) nasib member aku sorang ni yg kejutkan..Sahur hari ke2 pun ok gak., member aku yang duk rumah setinggi alam tu masak nasi goreng kampung..rasa? bleh tahan., ada chance ntuk tambat hati mentua=)huhuhu., tapi sunyi2 aku ni pun kena prepare untuk esok gak.. bayangkan dlam 1 minggu ni je ada 3 test pastu tak macam sikit plak 1 test yang nak kena baca.. kalu 1 test nak kena baca sampai 5-6 bab so pandai2 la korang tolong darabkan untuk aku yang nak kena save semua chapter dalam otak aku ni ye..hemm nak tulis pasal kenikmatan bulan Ramadhan ni tak pandai sangatla plak, kalu nak ceritakan kisah2 nabi untuk dijadikan teladan pun tak sempat nak research sepenuhnya lg.,emm rindu plak kat the best couple in the world sapa lagi kalu bukan mak and ayah aku.. hehehe

sweet tak picture mak and ayah aku masa muda2 dulu..


yang ni lak picture aku ngan member gi buka pose kat.......mana ye? huhuhu..


okla..malas aku nak tulis panjang2 tapi aku nak share dengan korang picture2 aku and member2 bbuka pose,. tapi picture ni amik masa pose tahun lepas..tak kisah la ye..layannnn..Jom bbuka puasa di KFC...

11 comments:

  1. ble la kta dpt bbuka kt luar rmi2 ni ek..

    ReplyDelete
  2. masa ni muka aku dah macam ape je ye???
    :)

    ReplyDelete
  3. ayah tanya PASAL PA MEMBER HANG BANYAK X PAKAI TUDUNG? Hang jgn buka2 plak.... Ingat study sama.....

    ReplyDelete
  4. hahaha...blan posa ne..smua ckap pasl makan..haiya..dah dpt korg pnye comment...nak add mreka jue cam ner

    ReplyDelete
  5. kalu nak buka pose cam dulu bleh2 nanti aku suruh driver aku amik kita naik limosin beramai2=) huhuhu...

    ReplyDelete
  6. ala..ain xpe muka kitaorang pun dah macam seposen gak..huh ingat gi nak makan pun kena tunggu turn kan3...

    ReplyDelete
  7. emm bab tak pakai tudung tu., jangan risau ni anak tuan haji othman!!!so insyaAllah tak buka tudung dah kut;)

    ReplyDelete
  8. cik crystal u kena add kat link list.. tau kan..letak je semua nama blog list budak2 ni,

    ReplyDelete
  9. wah awl2 dah buka kt tempat best.. jeles ni..haha

    ReplyDelete
  10. miznorth..wan ai mei song ah..i gt mah..i oso like tat song..bt..gt other song more besh oh..than ai mei..

    ReplyDelete