Sunday, August 30, 2009

3 hari 2 malam...

Kalu tengok kat title aku ni dah macam dapat macam satu free vacation je kan.. tapi bukan ar..ni memang satu vacation ma.. tapi just for cuti untuk hujung minggu selepas 1 minggu aku and member2 aku berhempas pulas memerah otak, keringat dan segala macam2 ntah ape2 yang boleh diperah untuk menghafal, mengira?! eh ada ke subjek yang aku amik sem ni mengira? hehehe tak de ar..just menghafal, menghafal, and menghafal..n satu gi wajib ar kena faham..kalu tak faham2 pergh masak aku nak jawab test tu kan2..hemm..bunyi macam senang je kan., tapi dah kalu satu minggu tu dah kena amik sampaai 3 test and 1 quiz dalm satu2 masa tu bleh handle tak..nak kate H1N1 takleh gak coz aku ni student so memang padan ngan aku ar kalu kena test banyak2 kan., tapi pikir2 balik kalu dah 1 test tu dah masuk sampai 5-6 bab pastu hari yang kena amik test tengok paper test tu yang kuar 1-2 bab je...nak berangin je aku ni..emm,tapi takpe dah jawab tu jawab dah just tunggu result je..(harap2 excellent)..tapi tu ar semua tu nasib baik dah lepas..so hari ni dah masuk hari ke-2 aku bercuti ,=) hehehe...pergh kalu bab tidur2 ni yang aku suka ni..tapi 1 lagi hujung minggu ni turn aku menunjukkan kehandalan aku plak masak ye...(ye o'je ) hehehe...menu semalam nasi goreng kampung n tambah cikit cili api pergh sedap tu.....okla da...

4 comments:

  1. hari cuti sedunia..hahaha...hapi merdeka day~

    ReplyDelete
  2. betul2...happy merdeka day 2 u..

    ReplyDelete
  3. Dah nk abis cuti...summary aom n hr lom wat lg..aarrhhh...

    ReplyDelete
  4. aom finish olleady..xp si hr punye summary wargh jangan cakap wooo..manyak tension..huhuhu..

    ReplyDelete